lördag 16 maj 2009

kvällens inlägg.

Ikväll så blev det så att jag åkte och hämtade Jennifer med moppen, sen åkte vi hem till mig och fixade oss tog väl drygt 1 timme och några minuter hah. jag e då lite seg :E...
Sen så ville vi till visninge eller aa jag ville, och träffa linus simon och några till typ. Men klockan blev för mkt för just när vi skulle gå till bussen såg vi att bussen precis åkte förbi oss..

Då så gick vi upp till mig ioch hämtade moppe hjälmarna och startade moppen och åkte en tur till bällstaberg och tillbaka :), det var lite kul hihi men det var j*vligt kallt ;p.. hade då inge vantar på mig som jag oftast alltid brukar ha ..
Men iaf det blev en rätt rolig kväll, på vägen hem så åkte vi förbi statiol i vallentuna och köpte en påse godis, MUMS!

hih. tack för en underbart rolig kväll. Har alltid kul med dig bästavän - föralltid vi jennifer.
Jag låter det aldrig hända igen, att vi inte träffas och pratar... det är en mardröm.
Vi får se vad som händer på morgondagen :)
godnatt nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film och messa med mina babes. sov gott natti natti :**

En bild från idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade