söndag 17 maj 2009

Söndagen.

Flåt bloggen att jag inte har vart inne & lagt in några inlägg eller så på hela dagen förutom i morse.
Men aa, Idag har jag vart med Nathalie vi träffade Affe & Pontus vi drog ner till centrum med mopparna, dom köpte typ cigg och sånt.
Sen åkte vi till Täby kyrkbyn och satt vid parken och dom rökte och lite saker :)
Sen åkte vi till midgård ett dagis, där dom rökte vatten pipa hihi, bilder från det kommer in imorgon :)<3

Det var lite skojit vi träffade Adrian Sebbo och Louis och några tjejer plus Jontelit.
Dom var faktiskt mer med oss än vad dom var med tjejerna haha. opss.;$
iaf sen var vi i kyrkbyn ett tag sen åkte vi tillbaka till Vallentuna :), vi träffade Ina och Bella dom satt och åt pizza på Lilla my :), Sen efter det åkte vi till vallentuna sjön och där ' badade ' Bella och Ina benen x) hihi dom jagade ankor XD Sen fick jag lov att köra hem lill nathalie hem för hennes pappa ringde och sa att hon skulle komma hem vid halv åtta eller nåt...

Men då åkte jag hem och ringde direkt till en annan Nathalie, och frågade om jag kunde komma hon var med Ida :P, men aa, i kväll ska jag sova här hos Nathalie :), skoj skoj..!
Men som sagt imorgon ska vi ha brändboll med våra fadder barn haha ( år 5 ) ..
Min grupp kommer såklart vinna :*
Hejdå bloggen, bilder kommer imorgon :***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade